راهنمای خرید باتری لپ تاپ لنوو ThinkPad ، Essential ، IdeaPad

راهنمای خرید باتری لپ تاپ لنوو ThinkPad ، Essential ، IdeaPad

یکی از محبوب‌ترین برندهای تولید کننده لپ تاپ در ایران و جهان، شرکت لنوو است. شرکتی چند ملیتی که با تولید انواع سری‌های مختلف لپ تاپ برای کاربری‌های گوناگون و متفاوت، توانسته است طیف عظیمی از کاربران را در سراسر جهان و البته کشور عزیزمان ایران به سمت خود جذب نماید.
ما در این مطلب از وبلاگ پارت لپ قصد داریم به سراغ یکی از حیاتی‌ترین قطعات لپ تاپ لنوو، یعنی باتری لپ تاپ رفته و نگاهی گذار داشته باشیم به انواع باتری لپ تاپ در سری‌های مختلف لپ تاپ لنوو؛ لطفا در ادامه این مطلب همراه پارت لپ باشید.
همان طور که در بالا نیز به آن اشاره شد، لپ تاپ‌های لنوو در سری‌های مختلفی تولید می‌شود که هر کدام از آن‌ها علاوه بر تفاوت‌هایی که در میزان ولتاژ، جریان و توان خروجی باتری دارند، از منظر تعداد سلول و همچنین نوع باتری (اینترنال یا اکسترنال) با یکدیگر تفاوت‌هایی دارند.

 

قیمت و خرید باتری لپ تاپ لنوو

 

باتری لپ تاپ لنوو سری  تینک پد (ThinkPad)

لپ تاپ های سری تینک پد لنوو، محبوب‌ترین و رایج‌ترین سری از لپ تاپ های این کمپانی هستند که با قیمت بسیار مناسب در کنار قطعات مقرون به صرفه، گزینه‌ای بسیار جذاب و وسوسه بر انگیز برای خریداران لپ تاپ به شمار می‌آیند. گفتنی است باتری لپ تاپ لنوو سری ThinkPad عموما دارای 6 یا 9 سلول بوده و اکثر مدل‌های این سری دارای باتری خارجی (اکسترنال) می‌باشند.

 

قیمت و خرید باتری لپ تاپ لنوو


باتری لپ تاپ لنوو سری  آیدیا پد (IdeaPad)

خانواده لپ تاپ IdeaPad شرکت لنوو در چند سال اخیر به عنوان رقیب مستقیم لپ‌تاپ‌های پاولیون (Pavilion) شرکت HP، لپ تاپ های ایسنپایرون شرکت دل و سری اسپایر شرکت Acer به شمار می‌آیند.
بر خلاف باتری لپ تاپ سری تینک پد لنوو، باتری لپ‌تاپ های آیدیا پد در دو نوع داخلی (اینترنال) و خارجی (اکسترنال) تولید می‌شوند و در اکثر مدل‌ها دارای 6 سلول هستند.

 

قیمت و خرید باتری لپ تاپ لنوو


باتری لپ تاپ لنوو سری اسنشیال (Essential)

همان طور که از نام این سری مشخص است، لپ تاپ های Essential لنوو مقرون به صرفه ترین و ارزان قیمت ترین لپ تاپ های این شرکت به شمار می‌آیند، البته بایستی خاطر نشان کنیم اعضای خانواده سری اسنشیال (Essential) لنوو خود به سه زیر مجموعهG Series  ، B Series و V Series  تقسیم می شوند.
شایان ذکر است همانند باتری لپ تاپ لنوو سری  تینک پد (ThinkPad)، باتری لپ تاپ سری Essential لنوو نیز از نوع خارجی (اکسترنال) هستند و تعداد سلول آن‌ها عموما شش عدد است.

 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد