راهنمای خرید باتری لپ تاپ دل Latitude

راهنمای خرید باتری لپ تاپ دل Latitude

لپ تاپ های شرکت دل را اگرچه نمی‌توان به عنوان پرفروش ترین لپ تاپ های بازار ایران به شمار آورد، اما تولیدات این شرکت نیز همانند ایسوس، HP و لنوو توانسته‌اند سهم خوبی را از بازار لپ تاپ کشور عزیزمان تصاحب نمایند.


به صورت عمومی، لپ تاپ‌های تولیدی شرکت دل در بخش میانی بازار یعنی آن دسته از کاربرانی که تمایل به پرداخت هزینه بالا برای خرید لپ تاپ نداشته و در واقع کاربری مورد نیاز آن‌ها از لپ تاپ، نیازمند به سخت افزار قدرتمند از جمله سی پی یو لپ تاپ بالا رده و یا میزان حافظه رم لپ تاپ بالایی ندارد، موفقیت بیشتری داشته و بر خلاف لپ تاپ های ایسوس و اچ پی، دل در بازار لپ تاپ‌ها گیمینگ و یا مناسب تدوین و انیمیشن سازی توفیق بالایی را نتوانسته است، کسب کند.


گفتنی است سری لپ تاپ های لتیتیود شرکت دل، یکی از پرفروش‌ترین تولیدات این برند به شمار می‌آید. Dell لپ تاپ های سری Latitude را برای استفاده در موسسات و شرکت‌های دولتی و خصوصی، مراکز درمانی و تحصیلی طراحی و به بازار عرضه می کند و بر خلاف سری اینسپایرون که برای کاربری و پروژه‌های شخصی و انفرادی طراحی می‌شوند، سری لتیتیود با اهداف سازمانی و جهت رقابت با سری تینک پد لنوو و الایت بوک اچ پی روانه بازار می‌شوند.


همان طور که می‌دانید، یکی از مصرفی ترین قطعات لپ تاپ، باتری لپ تاپ است؛ قطعه‌ای که در کنار شارژر لپ تاپ، به نقش اصلی یک لپ تاپ یعنی قابل حمل بودن، جامع عمل می‌پوشانند.
لپ تاپ شما با یک باتری لپ تاپ خراب و یا باتری که همانند گذشته شارژدهی ندارد، در عمل همانند یک سیستم دسکتاپ بوده و امکان استفاده از آن در محیط‌های گوناگون را به سادگی قبل نخواهید داشت.
ما در این مقاله از وبلاگ پارت لپ قصد داریم تا مروری داشته بر مهم‌ترین و پرفروش ترین باتری های لپ تاپ مخصوص سری لتیتیود شرکت دل، تا شما با دیدی بازتر اقدام به خرید باتری لپ تاپ مورد نظر خود نمایید، لطفا با ما در ادامه این مطلب همراه باشید.


خرید باتری لپ تاپ 6MT4T

باتری لپ تاپ 6MT4T یکی از متداول ترین باتری‌های لپ تاپ در سری لتیتیود شرکت دل است و با تعداد بسیار زیادی از مدل‌های مختلف این سری از جمله لپ تاپ های Dell Latitude E5450 ، Dell Latitude E5550 ، Dell Latitude E5570 ، Dell Latitude E5470 ، Dell Precision 3510 ، Dell Latitude E5270 سازگاری کامل دارد.
این باتری لپ تاپ 4 سلولی با شماره قطعه‌های دیگری همانند G5m1o ، G5m10 ، G5mi0 ، G5mio ، GMT4T ، HK6DV نیز سازگار بوده و شما می‌توانید از این باتری به جای باتری‌های مذکور استفاده نمایید.
قیمت و خرید باتری لپ تاپ 6MT4T

خرید باتری لپ تاپ G5M10

باتری لپ تاپ G5M10 با سری Latitude E5 لپ تاپ های دل از جمله Dell Latitude E5450 ، Dell Latitude E5550 سازگار بوده و از این باتری می‌توان در طیف وسیعی از لپ تاپ‌های لتیتیود دل استفاده نمود. 
باتری G5M10 نیز همانند باتری 6MT4T دارای 4 سلول بوده و با پارت نامبرهای مختلفی از جمله 079VRK ، 0WYJC2 ، G5M10 ، 79VRK ، OWYJC2 ، WYJC2 سازگاری کامل دارد.
قیمت و خرید باتری لپ تاپ G5M10

خرید باتری لپ تاپ VVONF

باتری لپ تاپ VVONF شرکت دل مانند دو باتری قبلی جهت استفاده در سری لتیتیود این شرکت طراحی و تولید شده و به دلیل داشتن 6 سلول از میزان شارژدهی قابل قبولی برخوردار است.
گفتنی است باتری لپ تاپ VVONF با سری لپ تاپ های پر طرفدار Dell Latitude 14 متناسب بوده و امکان استفاده به جای باتری‌های با شمار قطعه 0CXF66 ، 0FT6D9 ، 0FT69 ، 0K8HC ، 0M7T5F ، 0NVWGM را نیز دارا می‌باشد.

قیمت و خرید باتری لپ تاپ VVONF

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد