هولدر موبایل ؛ یک ابزار شگفت انگیز با کاربردهای بسیار جالب

هولدر موبایل ؛ یک ابزار شگفت انگیز با کاربردهای بسیار جالب
هولدر موبایل (Car phone Holder) در واقع یک وسیله کاملاً چند منظوره و همه کاره به حساب می آید که قادر است گوشی شما را در یک مکان به صورت ثابت به خصوص به هنگام رانندگی ، نگه دارد .

 این وسیله از یک سری ملزومات کاملاً ساده مانند یک پایه نگهدارنده موبایل که فلزی شکل است و یک قطعه مغناطیسی تشکیل شده است .

هولدر موبایل را می توانید در داخل خودرو ، روی فرمان ، داشبورد ، صندلی پشت خودرو ، در درون منزل روی بدنه یخچال و یا در دفتر کار روی رایانه تان نصب کنید . برخی از انواع پایه نگهدارنده موبایل از یک قطعه مغناطیسی و یا آهنربا استفاده می کنند که از قدرت نگهدارندگی و جذب بالایی برای نگه داشتن گوشی یا تبلت ، برخوردار هستند .
هولدر موبایل به نام های متفاوتی شهرت دارد که از جمله می توان به پایه نگهدارنده موبایل ، پایه نگهدارنده گوشی یا نگهدارنده موبایل اشاره کرد و به خوبی توانسته است نیاز بسیاری از رانندگانی که از سیستم مسیریابی یا به اصطلاح GPS استفاده می کنند را برطرف کند و یکی از دلایل این امر این است که حواس پرتی راننده که دلیل عمده تصادفات به شمار می رود ، کاهش پیدا می کند .

  

نکاتی که قبل از خرید هولدر موبایل باید رعایت کنید - فروشگاه اینترنتی پارت لپ

رعایت چند نکته قبل از خرید هولدر موبایل 

  

  1. قبل از خرید پایه نگهدارنده حتماً تست کنید که این وسیله مناسب گوشی تلفن همراهتان باشد به خاطر اینکه برخی از این پایه ها مناسب هر تلفن همراهی نیستند .
  2. قبل از خرید حتماً بررسی کنید که نگهدارنده موبایل جنسی از روکش پلاستیکی و یا ابری شکل داشته باشد تا در استفاده های طولانی مدت به خصوص به هنگام مسافرت به گوشی آسیب وارد نکند .
  3. تا جای ممکن هولدرهای موبایلی که قابلیت چرخش 360 درجه دارند را ، خریداری نمایید .
  4. بهتر است سعی کنید که این وسیله را در معرض تابش مستقیم نور آفتاب قرار ندهید .

 

 

پاسخگویی آسان به تماس ها با استفاده از پایه نگهدارنده موبایل (هولدر موبایل) - فروشگاه اینترنتی پارت لپ

 

از آنجایی که استفاده از تلفن همراه به هنگام رانندگی خلاف قوانین هر کشوری است به طور حتم جریمه های سنگینی برای رانندگانی در نظر گرفته می شود که این موضوع را نادیده می گیرند و در حین رانندگی گوشی تلفن همراه خودشان را به دست می گیرند و اقدام به صحبت کردن می کنند و بعضاً در برخی موارد ممکن است گواهینامه رانندگی آنها شامل نمره منفی نیز شود .
اما به هر حال استفاده از هولدر موبایل این مشکل را تا حد زیادی حل کرده و رانندگان دیگر نیازی به خارج کردن گوشی از پایه نگهدارنده ندارند و این وسیله این امکان را در اختیار افراد قرار می دهد تا گوشی یا تبلت خودشان را روی آن نصب کرده و اقدام به برقراری تماس کنند و از همه مهم تر اینکه تمرکز راننده از بین نخواهد رفت .

 

 

  

 کدام یک از هولدرهای موبایل را باید خریداری کنیم؟ - فروشگاه اینترنتی پارت لپ کدام یک از هولدرهای موبایل را باید خریداری کنیم؟


شاید در ذهن افرادی که مایل به خرید هولدر موبایل هستند ، این سوال به وجود بیاید که کدام یک از این وسیله ها مناسب خودروی آنهاست . برای پاسخ به این سوال باید ابتدا تصمیم بگیرید که می خواهید پایه نگهدارنده موبایل را در کدام قسمت خودرو نصب کنید .
یکی از محبوب ترین و در عین حال رایج ترین هولدرهای موبایل آنهایی هستند که روی شیشه جلوی خودرو نصب می شوند . برخی دیگر از نگهدارنده های موبایل هم وجود دارند که روی دریچه هوا یا آینه خودرو نصب می شوند . جالب است بدانید که انواعی از این پایه های نگهدارنده موبایل در قسمت پشتی صندلی جلو قرار می گیرند و به این ترتیب مسافران صندلی عقب می توانند در طول مسیر از تماشای فیلم لذت ببرند و یا هر نوع سرگرمی دلخواه دیگری را با موبایل یا تبلت خود داشته باشند .

 

 

مزایای استفاده از هولدر موبایل 

 

قطعاً مزیت هایی که این وسیله در اختیار شما قرار می دهد بسیار زیاد است اما در اینجا به چند مورد از آنها اشاره ای کوتاه خواهیم داشت :
 
  • اولین مزیتی که در اختیار شما قرار می دهد این است که این وسیله باعث کاهش حواس پرتی شما به هنگام رانندگی می شود و همان طوری که در بالا به این موضوع اشاره کردیم بیشتر از 90 درصد تصادفات رانندگی به خاطر همین موضوع است .
  • مورد بعدی که می توان به آن اشاره کرد این است که از گوشی و یا تبلت شما در برابر هرگونه ضربه فیزیکی محافظت خواهد کرد .
  • استفاده از پایه نگهدارنده موبایل بدون شک یکی از مناسب ترین راه حل ها برای نگه داشتن گوشی به شمار می رود و دیگر دغدغه لیز خوردن گوشی در درون خودرو را نخواهید داشت .
  • یکی از مزیت های بزرگ استفاده از پایه نگهدارنده موبایل این است که دید شما را به هنگام رانندگی محدود نمی کند .
  • استفاده از پایه نگهدارنده محدود به خودرو نیست و می توانید آن را روی موتور سیکلت هم نصب کنید .
  • دسترسی به تلفن همراه به هنگام رانندگی در این طور مواقع بسیار راحت و آسان خواهد بود و این مورد هم یکی از مزیت های بزرگ استفاده از پایه نگهدارنده موبایل به شمار می رود .

 

مزایای استفاده از هولدر موبایل  - سهولت استفاده از GPS


اما یک سوال دیگر که شاید ذهن خیلی از افراد را به خودش مشغول کند این است :

چرا باید از هولدر موبایل برای ماشین و یا موتور خودمان استفاده کنیم؟

  
دلیل های زیادی وجود دارد که می توان برای این امر برشمرد اما در این بخش از مقاله قصد داریم که به 9 مورد از این نکات اشاره ای کوتاه داشته باشیم :

 

  1. جلوگیری از حواس پرتی راننده به هنگام رانندگی
  2. برخوردار بودن از یک مکالمه صوتی
  3. گوشی دادن به موسیقی
  4. پخش فیلم برای مسافران
  5. استفاده از GPS برای پیدا کردن مسیر
  6. استفاده از شارژر وایرلس یا شارژر تلفن همراه
  7. ایمن نگه داشتن تلفن همراه در یک مکان ثابت
  8. دسترسی راحت و آسان به تلفن همراه در وسیله نقلیه به هنگام رانندگی
  9. گوش دادن و مکالمه صوتی برای راننده خیلی ساده و آسان تر خواهد بود

 

 

در صورت تمایل به بررسی و خرید انواع هولدرهای موبایل می توانید از بخش محصولات فروشگاه اینترنتی پارت لپ بازدید نمایید .

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد